-->

Tuesday, February 1, 2011

huwaaa..mcm mna nie??


huwaa..korang..kulit muka aku kt atas mulut  nie mengelupas..
(antara hidung dan mulut okei.hahaha)
nk betukar mcm ular jak.huwaa..aku rasa nak nanges..lama dh x cmnie.
aku xtau kenapa.kenapa.kenapa bole jd cmnie.dulu jadi cmnie pun sebab
snbrn pegi pantai.sebab tu aku alegik sgt ngn pantai.habis laa malam esok nak pegi 
dating..nak pegi makan satay..tapi..adui..malu laa cmnie..abis la..x jadi laa pegi dating.
tapi..malam malam xpa kot..sebab gelap gelap ckit kan.grr...kenja datang.ahaha..
nak ckp aku tak cuci muka susah jugak.nak ckp aku nie slah pkai x jugk.. korang..
ada cara yg cepat untuk hilangkan kulit mengelupas nie tak??help me la bah..okeh?okeh??

disebabkan aku tak suka sangat entri yg xda gambar.aku letak lh satu.


*korang.pecaya tak.tadi masa aku nak ambik gmba pkai lappy.ekcely..
tddy bear tu belakang bah.tapi..bila aku tekan jak button SNAP!!trus melompat pegi 
depan.ya Allah.seram sejok ai.mcm..mcm..grr.xnak cta ah malam malam selasa nie.haha..
korang.bilik aku memg x pkai lampu yg terang.sebab..aku lebih suka yg gelap gelap.
korang.bilik aku..aku sendiri yg cat..dari dinding smpai siling atas.patah tulang aku cat.
sebab.aku x suka org lain buatkan.mcm..kurg kemas..haha..dkat sebulan jugak aku cat 
bilik nie dulu..tepaksa tdo kat bilik lain..bangun pagi mengecat..malam mengecat..korang.
bilik aku skarg wrna soft purple + soft yellow.aku sndri pilih.

grr.tapi aku heran.asl mak aku letak cadar wrna hijau aa??haishh..x matching..esok nk
korek2 dlm lmari.kot2 ada cadar wrna purple @ yellow.korang.aku xda niat pun nak tunjuk
aku ada teddy bear besaar..betol..tak tipu..tadi..dia memang dudk belakg..pastu..aku ambik 
gmbr.terus ke depan..korang rasa..klau aku masuk pertandingan cerita seramm sejukk .
agak agak..cerita aku nie bole menang tak??

*grr.x saba nak tunggu malam esok.aku nak jalan jalan.makan makan.auww!haha

10 comments:

nurul ain said... [PLEASE REPLY COMENT]

wahaha.lawaklah baca cerita nieyh xD wow ! sebulan mengecat ? dahsat..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@nurul ain

haha.mne tak sebulan nye ain..
tiap hari sakit bdn..sebab mngecat.haha..pa boleyh..mcm nie lah nasib xda sibling lelaki :)

★★★ MIRUL ★★★ said... [PLEASE REPLY COMENT]

esk time dating pkai misai palsu..hahaha..bg cadagn..mirul nak cat bilik mirul nt..warne aep sesuai..haha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@★★★ MIRUL ★★★

haha..esok solehah try la misai plsu..ehehehe..

*erm.mirul kn minat pink.wat pink je lh.cumill kot.hahaha

Amiey White said... [PLEASE REPLY COMENT]

Cantek bear (tibe2 x ingat entry ni pasal apa :P)

missSenget said... [PLEASE REPLY COMENT]

pakai twpeng otromen pon nice...

rajin gilak cat bilik sndiri...

teddy bear besar2 x takut ke yunk? wuuwuuwuuu...

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Amiey White

tu bear dulu2 lh amiey.haha..org bg..ekeke.. :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@missSenget

haha..abes..abes..jdotomen lh cmnie..hehe...malas nk surh org len cat la cik senget..takut x mememuhi citarasa..ngee..lg pn..dlm rumh nie..ayah sorg je laki..xkn nk surh dia pulak..ngee *trep anan baik jp..haha..

*kt umah x tkut..klau dok hostel dulu..takut gilak tengok..haha

mia said... [PLEASE REPLY COMENT]

soleha yang comel..huwaa..lame xjnguk kamu dear..huwa..header mengncam la dik..ehehe..

soleha try letak vaseline kat tempat mengelupas tu yang..insyaALLAH baek tau

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mia

hehe..org buatkn kak mia..ngee :)

ha aa.kakak bru bagi vaseline kt solehah td..harap2 okei lpas nie..
bwat nebes jep.ehehe.. :)