-->

Wednesday, February 9, 2011

ha!kawan kawan jangan degil tau.



ha.nie lah keja aku borink borink malam malam mcm nie.
ekcely.keja blom siap pun.tapi..jam sekarang nie..aku kurang perasaan nak 
bermanja manja ngn photoshop..haha..so.layan je lah iklan nie okeh..haha..
aku rasa..mcm nak gigit budak tu lah..ke..aku ada buat prangai cmtu jugak
masa kecik kecik dulu..em..em.oh!aku tak ingat.hahaha..nanti tnya mak..hohoho..


KAWAN KAWAN.DENGAR CAKAP IBUBAPA TAU.
MEREKA LEBIH TAHUU APE YANG BAIK UNTUK KITEE.
INGAATTT!!

p/s : nak tengok upin ipin ANAK HARIMAU pulak. haha.
korang dah tengok??oh.aku blom.haha

11 comments:

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

ekeke..
sungguh comel iklan ni..
makkkkk nk maen.. nk maen jgkkkkkkk
hihikk

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

hehe,,memg cumill..tapi degi ah budak tu.hehe

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

kmk nk alah2 jak ngga upin ipin rah yotube deng.. hehe. anak harimau ya lom nengok gk.. hehehe. :D

wa khairul onggon said... [PLEASE REPLY COMENT]

Sidak leskopaq tuk nang kreatip menalah.. Watak comel ya kedak kitak jak... hehehe... :P

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Yann Mazian

ngga gik ya kak yann..
aduhh.kmk lelh tetak sorang2 eh.
ahaha..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@wa khairul onggon

aok.nang kretip ho..tp..kmk tetak ckit ngga rmbut miak kecik ya..hehe..

haha..kmk x comel ehh. :p

sarah mohamad said... [PLEASE REPLY COMENT]

tak dopet tengok iklan tuu . domain kena block :(

sue. said... [PLEASE REPLY COMENT]

comelnyeee....yalarh...we should appreciate our parents na...