-->

Sunday, February 27, 2011

esok.hari pertama jadi driver + housewife (kembalinya kerjayaku yg dulu..oh!cett)

DRIVER + HOUSEWIFE?

oh!cett.beberapa bulan yang lepas.nie lah kerjaya aku..hoho..
dah lama pencen..tapi..esok kembali bertugas semula..huwaa..*ngantokk.
so.kepada solehah binti wahab.sila ucapkan selamat tinggal kepada 
kehidupan anda dulu okeh..esok adalah permulaan yang baik unutk berubah.
*ciss.berubah la kot..hahaha..sama sama laa kita berusaha yep.


1.
dulu..jam 6.30 pagi..aku just bangun nak salam & cium tangan mak ayah nak pegi
 keja then tido balik dahh..grr..anak yg baik kan??tapi esok..6.30 jugak aku
 bangun..cuci baju..jmor baju..kemas rumah..

2.
selalu pagi pagi..bangun tido aku trus bukak pc..tapi..esok..aku konpem kemas
dapor .konpem & pasti!haishh..sabar sabar..

3.
so.jadual aku msti sgt pack dr jam 6.30 pagi smpai la 12.30 ari..
nak masak lagi..siram pokok bunga melur tanam tepi kolam.. lagi..haha.
hmm.agak nya..mcm nie laahh nasib aku jadi penanam anggur..grr..

4.
12.30 pegi sekolah.ambik adek..huwaa..sabar sabar..mak dah balik keja
baru dapat rilek.. :"( kesian..kesian solehah...  

5.
sebelom nie...ada jugak kakak yg tolong buatkan keja rumah..
esok.kakak dah stat keja.aku laa tepaksa buat semua tu ha..
mengenang nasib laa aku tido malam nie..grr..

6.
eh!dh brpa minggu dah solehah pandai tido awal woo...
takda lagi dah nk buat entri jam 2 pagi..3 pagi..hehe..bagus!bagus!
teruskan usaha anda bebehh!!

RUMUSAN :
saya tak suka keja cuci baju + jemor baju.
saya suka kemas rumah + cuci pinggan mangkuk yg belambak kt dapor + masak

saya sedang rindu classmate . :(




*nk cari muka aku memang xda pun..aku yg ambik gambar.haha
rindu lah nak bising bising kt jabatan ngn dorang...huwaa.. :(

10 comments:

belog saya a.k.a naz said... [PLEASE REPLY COMENT]

hee~~.gudluck ye mnjalankan tugas baru soleha..:)

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

kmk carik muka ktk lam gambar ya tek deng.. patut sik temu.. hehe

♥suNa husNa♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

xpela solehah..think postive dear..
wat keje umah leh sihatkan bdn...:)

Sharienz Sz said... [PLEASE REPLY COMENT]

adik solehah rajin!! hehe..
samala mcm akak dulu pun mmg mcm tu..
kena jadi maid drmh sndri..
tp dpt pahala tau..heheh :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Yann Mazian

hehe.xda kak yann..kmk nk jadi kemramen ya..haha

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

buat keje ngn ikhlas la..
jgn merungut..
ekeke