-->

Friday, February 11, 2011

esok aku pegi senamrobik??

oh.aku sangat kenyang + penat = nak tido boleh??
esok ayah suruh bangun awal pulak daa..pegi senamrobik ..grr.. okeh.okeh.
aku pegi je laa..cuci mata bersih bersih..ahahaha.. :) mak aku pulak bz esok.
dorg buat pameran apa ntah.aku pn xtau.dengar2..anjuran belia2 suukan..ehehe..
aku pn xtau..aku ikut je lah..abis senamrobik.balik umah.. (plen untuk esok.hehe)

tadi.memang fenat gilakk ah.tetamu bnyk dtg rumah..huwaa..aku bz..pastu makan kek
tak banyak.sebab bz layan tetamu datang.huwaa...btw.HAPPY BIRTHDAY KAKAK.
tu jk lah.banyak lagi header + template aku blom siapkan..sorie sorie sangat sangat okeh.

eh.aku nak tido kejap.nanti kol 11 aku bangun balik.
layan lagu nie smpai tido okeh..gudnite  :)



lagu nie memang jiwang gilakk :) aku suka.sebab.aku minat sixthsense muchiostaaa..
sila hayati & fahami lirik lagu ini.sekian sahaja..tatatititutu.

sorie.sekarang aku memang xda idea nk siapkan header & template.
sebab tu aku mesti tido kejap & bangun balik dengan idea yang banyak hingga mencurah
ke ladang gandum dan menjadiiii KOKO KRUNCHH!!!hahaha..


5 comments:

cik juja mafia said... [PLEASE REPLY COMENT]

hehe...cepat2 siapkan header mereka...x saba tunggu turn juja lak~

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@♥cik cahya♥

haha.fatihah pn..hehe..
siap surh solehah dgr lagu maaf by radja lagi aritu.hehe..