-->

Saturday, February 26, 2011

CANCEL!BATAL!BUKAN MINGGU NIE!! (tadi petang aku pegi bejoging)

DI SAHKAN..AKU TAK JADI PINDAH RUMAH.PENAT WEYH 
AKU DAH PACKING SMPAI DUA BEG !PENAT AH!

PETANG TADI..DALAM KOL 3 PETANG MCM TU.DI SEBAB KAN
QUARTERS YANG BAKAL DI DIAMI OLEH AKU & KAKAK BELOM
DI BAIK PULIH SEPENUHNYA.AKU PUN TAK HINGIN DULU NAK 
STAY KAT SANA DAHH..HAHAHA..GILAKK EHH!EKSAITED GILAKK!

SO.AKU AKAN SAMBUNGKAN KEJA KEJA AKU MACAM BIASA OKEH.
YEAHH!SIAPKAN TEMPLATE & HEADER SOLEHAH!CEPATCEPAT!
INSYA'ALLAH..KALAU TAK MINGGU DEPAN..BARU PINDAH..HAISHH!
BUAT PENAT AKU PACKING AH.GRRR..SABAR..SABAR..KOOL BEBEH.

p/s : sakit kaki sebab g bejoging petang tadi,,6 pusingan trek woo..

mula mula datang..x bnyk sgt manusia pun..

haishh.adek aku nie x boleh harap la nk jd potogreper.
(oh.baju itam itu aku..bukan RAIN.haha)

baju merah.itu adek saya.putri aisyah aqilah.gagaga.

fuhh!dah sampaii..hehe

itu saya lagi.oh!gendot??its sokei.aku suka makan makan.haha


KORANG TAK TENGOK LAGI GAMBAR YG AKU AMBIK 
15 MINIT KEMUDIAN.RAMAI GILERR MANUSIA DATANG NAK
MENANDINGI KEPANTASAN AKU BELARI.HAHAHA..

LATER AKU UPLOD.DLM CAMERA KAKAK LAA..
GAMBAR LOW QUALITY?AKU TAK PAKAI TEPON MAHAL BEB.
MURAH SAJAAAA.. :(

esok esok..aku try abiskan smpai 10 pusingan pulak.

FINISH.BALIK.SINGGAH RUMAH KAWAN MAK KEJAP..
AKU SUKAKK GAMBAR NIE.


TENANG MATA AKU TENGOK BENDA HIJAU HIJAU..EKEKE..

SIYES.AKU SEDANG MALAS NAK EDIT GAMBAR NIE.
SAMBUNG USB PEGI TEPON.TRUS UPLOD OKEH.

JANGAN HERAN LA BLOG AKU BANYAK GAMBAR MALAM NIE.
AKU SEDANG GERAM + SEDIH+ PENAT + GEMBIRA LALALA.


9 comments:

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

dh packing2 brng xjdk pindah?
aish..
mmg pnat

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

fuhh.memg fenat la cik ezy..wt fening je..huwaa

♥suNa husNa♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

fuh!sonoknye jog...akak malas dah skunk ni..hoho

jangannnn tengokkk :) said... [PLEASE REPLY COMENT]

lehaaaa ! tengs gyle taw yg tutorial tuu . bergune sgt bg kite :)

wa khairul onggon said... [PLEASE REPLY COMENT]

Yahhh... bykkan gik gambar sikpa.. kmk suka! :) Hati2 ngankat brg pa semua heeee...

erolnukman said... [PLEASE REPLY COMENT]

geram+sedih+penat+semput!
hahaha...