-->

Sunday, February 20, 2011

APA YANG BES PAGI AHAD ?

WHOAA!dua entri dahhh..hehe..
apa aku buat dari pagi tadi haa??saja nak buat..datang kenjaa.hehe

7.30 
- si dia kol pagi pagi wo.aku bangun kejap.tak bukak mata pun
koling koling.hahahah.ngantok gilakk ehh.

next
-dh puas cakap cakap.lepas rindu..sebab smalam si dia bz.
so.aku tanakk mengganggu keja si dia.agagaga.. :)ada laa kcau cket.
kol 2..3.. kali..hahaha... *siapakah si dia?  . dah abis cakap cakap.
aku tido balik.si dia pun nak tido.so.aku biarkan tepon on..biasa laa.
digi easy..free call.free sms.hahaha.

next
-jam 9.30 aku bangun..grr.adik aku masuk bilik dahh..nak men game..
haishh..sabar jak lah.aku bangun & cuci muka.terus ambik aiskrim oreo
yang aku buat..makan aiskrim pagi pagi??awet muda okeh..haha

next
aku mengadap blog..taip entri yang sebelom nie.nak mengadap photoshop
tak larat lagi waa..hehe..so.aku just bukak blog aku nie & blog ebt.

next
mak ajak jalan..dorang nak makan kt kdai.huwaa.aku tak mandik lagikk.
hm.aku surh tapau canai + mee goreng jak lh..ekekeke..

next
aku tunggu dorang balik rumah.sambil melayan lagu korea & joget sorang
sorang dalam bilik..tak pecaya???percayaalahhh..hahaha.. :p

next
yeyehhh..dorang dh balik rumah..aku cepat cepat lompat dari katel dan terus
lari pegi dapor.nyamnyamm..sedap canai kosong + mee goreng.haha..

next
-tengah siapkan entri nie ha..hehe..

lepas nie.
-aku nak kemas bilik & cuci cadar.selimut dan segalanyaa dalam bilik nie.haha..
kakak suruh masak nasikk dah..babai .


psst.solehah dh ada si dia??hahaha...wewittt... :p