-->

Wednesday, February 9, 2011

alhamdulillah :)

alhamdulillah..aku dah abis interview..
dalam surat bukn main jam 1130.tengok tengok..petang baru turn aku.
pagi tadi..aku sempat balik rumah lagi..sebab..emm..sebab..aku lupa nk bawak
sijil lahir..hahaha..tapi.alhamdulillah..boleh laa..tapi..yg nie aku tak dapat..

"CIK SOLEHAH,BOLEH AWAK BAGITAU SAPA NAMA TYT NEGERI SARAWAK?"
ohmg!aku memang tak hingat hokeh.hahaha.

"CIK SOLEHAH.DISEBABKAN ANDA LULUSAN TEKNOLOGI MAKLUMAT,
SIAPA PENGASAS MICROSOFT?"
hokeh.aku dapat jawab..BILL GATES.hahaha.

"CIK SOLEHAH,BARU BARU NIE KETUA MENTERI SARAWAK
MELANGSUNGKAN PERKAHWINAN.SAPA NAMA ISTERI BELIAU??"
ohmg!aku jawab??RAGEED AL-WALID kott.hahaha..okeh.dorg gelak.
sebab..nama isteri beliau..Ragad Waleed Al Kurdi. susah gile nk sebut.sebb tu x ingt.

"KENAPA  CIK SOLEHAH PILIH UNTUK JADI GSST??MAK SURUH??"
oh.kantoi.haha..sebab yg intrview tadi.kawan mak & ayah.agagaga..

"KALAU KAMI NAK SURUH CIK SOLEHAH DESIGN UNTUK WEBSITE 
SEKOLAH?CIK SOLEHAH MAMPU BUAT??"
hahahaha.hokeh.aku mampu la jugakkk..

"NAMPAKNYA,CIK SOLEHAH ADA APPLY UNTUK MENGAJAR DI PULAU.
SANGGUP CIK SOLEHAH KE SANA??"
saya sanggup.disebabkan sekarang saya maseh single & takda komitmen lain.
saya rela..saya rela walau di mana jua..hahaha... :) lagipun.kecik kecik dulu saya
memang stay kat pulau hokeh.*jaangan gelak..

"SIAPA PENYANYI IDOLA CIK SOLEHAH??"
dalam hati..asek nak kuar BROKENCYDE.tapi..terjawab laa SITI NURHALIZA..boleh laa kott
.hahaha..ekcely..layan semuaa jak..haha..noraniza idris pun boleh bahh..


so.kesimpulan nyaa..aku intrview nie.ngek ngek ckiit..hehe.. :)
ari nie.aku dapat dua kawan baru.sorang zali.sorang lagi nur . hehe..
tapi.lupaa laa nk mintak no.tepon..ekekeke..

jum layan lagu..

6 comments:

missSenget said... [PLEASE REPLY COMENT]

xpe..klu zali ngn nur ngn solehah dpt keje tu, leh laa jumpe lg..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@missSenget

arap2 boleh jumpe lagi kn..
rumah dorg pun solehah xtau kt mne..
asek gelak2 je mse nk intrview.haha :)

mofaizmz said... [PLEASE REPLY COMENT]

owh..kawan family yg interview.. xde hal la.. hahaha..

hehe, klu interview dgn company swasta byk tnya soklan teknikal..

♥cik cahya♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

kelakar jugak solehah jwab. klu fatihah da mgigil bdan. hehe ;D

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@♥cik cahya♥

ekcely mengigil jugak fatihah..
tp..cover..cover.haha