-->

Monday, February 21, 2011

AKUAN LULUSAN POLITEKNIK MUKAH SARAWAK + GERAI AISKRIM+NOKIA 1110i...HAHAHA

ADALAH DI  SAHKAN BAHAWA PENAMA BERIKUT MERUPAKAN LULUSAN JABATAN TEKNOLOGI 
MAKLUMAT & KOMUNIKASI,POLITEKNIK MUKAH SARAWAK BAGI SESI..BLA BLA...BLA....BLA..BLAAA...BLA..BLA...BLABAUU..HAHA..

alahai..ingatkan tak dapat..ahernya dapt jugak aku surat dari poli.ngek sungguh..
aku paling last kot..cehh.mentang mentang aku paling dekat..haishh..
clasmate yg lain2 semua dh dpt aritu dh..grr...x saba nak konvo..aww.. :)

nie dr google

ekcely aku tengah berusaha untuk melukis sebuah gerai aiskrim.haha..
ala yg byk stripe tu..hoho..pandai kah??mampu kahh??huh!tunggu dan lihat sahaja.
tempahan header & template dh bukak.so.aku bz cket kot..
banyak keja nak buat..ahahaha..*mcm laa bnyk sangat..hahaha.


ha??sama tepon ngn aku??haha..okeh.,geng..hee
ehem2..ambik feel sedih..ekcely aku penat la cari tepon aku yg nie dr petang tadi
dah..dah la silent.no vibrate.mcmana aku nak jumpa..huwaa...agak agak ada org mcg num.
celcom aku tak?ada yg kol num. tu tak??grr..penatttt nak cari.xtau letak kt mna dh.,ee.
handphone oh handphone.cuba la ko jerit nama aku kejap walau dimana jua kau berada.