-->

Tuesday, February 8, 2011

aku tak mintak..dorang heran.aku mintakk..bising cket.


hmm.x sangka..dah sebulan lbeyh aku buat tempahan header & template dalam blog.
tempahan template??aku ada buat kaa??ekcely.aku tak penah terpikir pun nak buat
template nie..jaoh sekali.memang tak penah terpikir.hehe..kadang kadang.agak fening jugak
bermanja dengan koding koding.oh!apa kaetan dengan title post?memang ada kaetan...

mak aku..makk dah heran naik heran kenapa aku jalan jalan sekarang pandai dah tak mintak
duit.haishh..aku dapat tau pun dari kakak aku..mak yg meluah perasaan kt dia aritu..dan 
sebenarnya..mak & ayah aku memang taktahu menahu pun apa aku buat dalam blog nie
ha.kakak aku sorang jak tau..sebab..sebab..aku cta ngn dia sorang jak okeh..haha..aku pelik 
ngn mak aku nie.dh aku asek mintak duit.nanti dia bising pulak..dah aku tak mintakk..heran
lh pulak.ish ish..aku anak yg baik kn?hahaha.. bukan aku tak nak bgtau mak & ayah apa 
aku buat dalam blog nie..tapi..mcm..aku rasa..dorang x payah tau kott..xtau ah pulak.. 
klau mak kesayangan aku  dah jalan jalan kt blog aku nie.

bukan sebab blog aku nie rahsia..kalau nak berahsia..x payah laa aku buat blog nie ha.
tapi..emm.mm.korang faham kan perasaan aku nie??dan kenapa aku x perlu bgtau mak ayah
keja aku buat dalam blog..bukan aku buat keja jahat pun..ehehehe..so.buat masa nie.
mak ayah tak payh tau laa okeh.cukuplaa kakak & adek & kazen mazen jak tau..huwaa..
sebab tu lah.sekarang.aku tak mintak duit pun ngn mak ayah..melainkan dorang sndri bagi.
tapi ayah aku baik ckit..dlm seminggu tu.aku memang dapat topup free wlaupun aku x
mintak.ahahaha.okei lah.aku nak prepare apa yg ptut untuk interview esok.
tatatititutu.doakan saya ok.


KENAPA ANDA INGIN MENJADI SEORANG GURU??

10 comments:

mofaizmz said... [PLEASE REPLY COMENT]

hooo.. gud luck utk interview tu

wa khairul onggon said... [PLEASE REPLY COMENT]

Nang kretip mena ktk tuk.. Mudak2 gik dah kreatip.. kmk doakan ktk berjaya ngan intibiu ya kelak.. :)

Memo_Hazel said... [PLEASE REPLY COMENT]

ptt la bz, esok nk interbieu. chayok chayok dear. (:

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@wa khairul onggon

adess..haha..xda la kretip gilak pun..ehehe.. :)

dh intview tek..entam jakk jawb.hehe