-->

Friday, February 11, 2011

aku rasa..ari nie aku bz cket.. :)


SELAMAT HARI JUMAAT. :)


okei.aku agak fening cket buat template baru untk EBT.huwaa...xlarat lg dah nak buat.haha.
( kang kena ktuk ngn mirul baru tau.grr.hahaha.. :p )

aku fening fening sebab..sebab..before nie aku tak penah buat template EBT.asek mirul 
buat.oh.aku malas??tapi aku rajin buat template org lain.hahaha.. :p
( arap2 mirul x baca entri aku nie.sebab..dia bz kot jga bini.hahaha.)

tapi.template tu blom siap 100%.semalam aku fenat gile buat.mcm org pegi beperang pulak
dah.haishh..tapi..ekcely.motif utama aku buat entri nie.bukn nk cta pasal template EBT.
itu cuma iklan.hahaha :p

ari nie.aku agak bz cket kot.kemas rumah.sediakan makanan..oh.petang nnti ada birthday
party untuk kakak aku.SYAMILA.HEPI BIRTHDAY KAKAKK..SWEET 23.alahai.
sweet ke 23 tu..hahahaha..aku maseh 20..hohoho..bsar 2 tahun je pn..huaaaa..ngntok..
kak..boleh blanja satu PC baru tak??agagagaga  :)) *kalau dapat.mesti bes.hohoho.

okei lah.ya jak lah cita kamek tekk ho. :)
jemput la dtg umah petang nanti..hahaha..alaa..seberang umah cina tauke cat nippon
tu haa..mesti tau ahh.ehehehe...rumah wana hijau.hohoho  :)


4 comments:

mofaizmz said... [PLEASE REPLY COMENT]

template blog ni pn baru gak kan?:)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Cik Ezy

haha..ntah..mirul x suka comel2..xleyh buat cmtu.agaga :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mofaizmz

ep.x baru pn.tuka wrna je laa. :)
aku mana mmpu nk buat template sndiri.haha