-->

Tuesday, February 15, 2011

AISKRIM OREO :)

hemm.petang nie aku dah plen nak buat AISKRIM OREO.
buatan tangan sendiri okeh..hehe..b4 nie tak penah try pn buat + oreo.
so.petang nie.nak buat..kadang kadang..memasak / duduk kat dapor boleh
hilangkan tekanan di jiwa tau. maksudnya..masalah/stress..haha.
*erk!! bila masa aku ada masalah/stress nie??.haha..

kadang kadang..bila kita dh bahagia pun keja senang nak buat..
tak gitu kan?kan??hehe.. :)

aku try ikut buat mcm resepi kt blog nie..
tapi.aku tuka cara lain cket...hehe  :)mcm nie laa aiskrim oreo..
nie pic dr blog beliau...nnti klau aiskrim aku dah siap.aku uplod jugak okeh.hehe :)
(letak oreo dlm aiskrim jk pn..hehe..)

KLIK SINI
try laa.aku dah try buat dulu.tapi..kali nie nk tambh oreo..
xyah pegi mcD beli askrim mcflurry pun...hehe

p/s : selalu aku buat perisa coklet.sedaaappp :) x pecaya?tanya adek aku..

8 comments:

alia shahira said... [PLEASE REPLY COMENT]

sedappppnyaaaaaaaaa solehah! nak gak. buadkan tuk kita!

btw nice header. dulu doraemon! now raksasa? haha T.T pasni ape plak?

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@alia shahira

haha.boleh je.nnti solehah tapaukn untuk alia okeh.hehe.. :0

ntah la alia.pas nie nk buat gergasi kot.haha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@sarah mohamad

jum la try buat sis sarah :)
solehah dh try tau b4 nie.
memang mcm aiskrim kt kedai tu ha..
yg penting.putar lama cket..hehe :)
bru nmpak lebih halus & x kasar. :)

Cik Ezy said... [PLEASE REPLY COMENT]

bestnyeee..
tgok pic pon dh lapo..
haha

FZH HAFIZAH said... [PLEASE REPLY COMENT]

NYAM..NYAM..TERASA NAK MAKAN PLAK..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@FZH HAFIZAH

nnti solehah dh buad,.bg ngn fzh jugak.heee