-->

Friday, January 28, 2011

yeahhh..dah sampai rumah :)


yeahhh..setelah aku bejalan jalan dari pagi tadi..smpai malamm..
ahernya dh smpai rumah jugak..haishh ..bnyk jugk brg aku beli ari nie.
tp..semua mcm..kurg befaedah.hahaha.grr..sejok gile mndi..okei lah.aku
tengah malas nk update pnjg smpai 10 prenggan..haha..eh2!!lupa pulak..
ekcely..ayah aku dh bayar brodbend aku 26 januari 2011 aritu dah.haha.
oh.aku xsngka..sayang ayahh gilak gilak !!hehe.k babai.aku nak tido ah.
kol 12 am nnti aku bgun blk yep.banyak lagi keja nk siapkan nie.hugahuga,,

malam ini.saya frust lagi.sebab x larat dh nak pegi makan satay ayam td..
penat sangat bhaaa..malam esok jak lah..k.nak tido.gudnite bebehh. :)

grr.apasal laki nie nk pasg streamyx mlm2 kt umah kami ha??
oh.xpe lah..boleh laa adek.kakak..on9 puas2 leps nie.hehe..
aku.okei jak..line tenet aku dalam bilik dh cukup.wahaha.. :)


k lah.kamek  sleeping beauty dolok.. :)

7 comments:

♥cik cahya♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

solehah, sy bru je makan sate ayam. yummy2. jgn jeles. hehe ;D

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

makin bz lah deng kmk tok mun dah pasang streamyx ya.. hehe. :D

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Yann Mazian

hehe..xda bh kak yann,. :)
cuti tok.xpat dpan lptop ilak..
knak anok mak klak..ehehe.
dh da lm umah dh..ari2 besa..
cdak keja jak..