-->

Saturday, January 1, 2011

TOLONG SOLEHAH CEPAT!CEPAT!


grr!tengok la.blog aku kucar kacir kacur sekarang..
header pulak tegantung.haishh!!aku lupa dh cmana nak letak header tu
ke bawah ckit?ADA SAPA SAPA NAK TOLONG AKU TAK?
ekcely,nie 1st time aku pkai tmplate designer.huwaaaa...fening ai..
aku dudk mngadap laptop jak.nahh..gara gara nak tuka tmplte laa aku dudk sorg
sorg2 kat umah petang nie.haishhh...family smua balik kpg..nak tgok rumah baru
kazen aku c azrol tu.takpa takpa..nanti petang..kalau aku rajin..aku sorang2 jak
laa balik kpg..ahaha.memalukan..kalau kak oura tengok entri nie.aritu kemain ..
aku yg ajar dia bwat header ke bawah ckit..tengok!memang aku nie felupaa
betol dah..oh kawankawan sekalian.pliss.tolong aku cmana nak buat
header nie trunke bawah ckit..seperti tikus membaiki labu

10 comments:

i am S!L4H.. said... [PLEASE REPLY COMENT]

alamak..ad ke boleh turunkan header tu lehah?
silah x tau...heee..
cbe tnye wan..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@i am S!L4H..

boleyh la trunkn..tmplte lama..
dpt buat..huwaaa :(
nak tnya wan la nie..

tqaAwesome said... [PLEASE REPLY COMENT]

laaah awat tak back up.
tapi aku dah lame cari cmne nk turunkan header, buat mase ni aku doakan ko dapat balik memori camne nk turunkan header tu.
nanti dah ingat balik, jgn lpe buat tutorial kat sni, nanti ko leh refer balik masa2 akan datang :p

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

sikda backup template lamak deng?

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@tqaAwesome

yeahhhh!!dapat dh tqa..haha..
tapi..cmana nk buat pegi depan ek??
wahahaha.
okei2..doakan dapat..aminn. :)

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

oo tedah nya bah. kmk sik pandei juak nak turunkan header ya deng. sikpa2. ktk coba sampe dapt keyh. :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Yann Mazian

dpt turun dh nya kak yann..
p belakg..mok header depan :(

Amiey White said... [PLEASE REPLY COMENT]

yang lama tetap terbaik :D

solehah nak belajar yg terbaru tapi jarang lupa backup dear~

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Amiey White

huwaa...xnak lg dh pkai dsgner tmplet..header dh dpt turun ..tapi..
kat belakang pulak..haishh..
menguji kesabaran sungguh.. :(