-->

Monday, January 31, 2011

TERIMA KASEH MOFAIZMZ!HAHAHA.

yeahh.entri nie di taip dengan pantas dan cepat oleh jari jemariku.
nak ucapkan terima kaseh ngn FAIZ a.k.a MOFAIZMZ.haha.nama ko FAIZ kan.
aku tengok org komen komen..panggil FAIZ.hehe..HEADER ko buat memang semart.
walaupun SIMPLE.AKU SUKA.SUKA.SUKA.sebab.aku kool jak bah..ekeke. 
ha?KENAPA AKU SURUH DIA BUAT?ekcely  sekarang beliau tengah bwat
PROMOTION  BUAT HEADER FREE SEMPENA TAHUN BARU CINA.
*grr..betol.aku tak tipu.header nie aku memang dapt freee jak bah..
ha?KENAPA TAK BUAT SENDIRI??hmm..ekcely.aku borink dh blog aku
smua hasil dr tangan aku sendiri.aku nak jugak merasa header buatan tangan lain wa.
btw.SEKALI LAGI.MAKSEH KITAK FOR THE NEW HEADER.
KAMEK SUKA HEADER BARU KAMEK YA BAH!HEHEHE

*aku sengaja letak AKU DAPAT HEADER DARI MOFAIZMZ YEYEAH!
nak suruh org mintak header FREE banyak banyak lagi dr ko.agagaga..
boleh ka etuu??ngee..nah.tengok jak lah.aku dapat tiga.hahaha..DORAEMON lagi.

 *FEVRETOSAAA..AKU SUKA.hehe


*yg dua lebeyh nie.aku simpan.mgu depan pakai.haha


KLIK SINI UNTUK DAPATKAN HEADER FREE.!
CEPAT.SEBELUM CUTI TAHUN BARU CINA HABIS.HAHA

2 comments:

Mejuez said... [PLEASE REPLY COMENT]

tolong! please! tolong! please!

saya memerlukan header yang cooooolll.. siapa dia baik hati tolong lah medesignkan header untuk saya.............

huhuhu..

http://mejuez.blogspot.com/