-->

Friday, January 7, 2011

perghh!aku lupa janji manisku.


grr..ini adalah entri terakhir aku yang d publish lepas jam 12 tengah malam.
mula malam esok.aku nak tido sebelom pkol 12 mlm.MESTI!PAKSA JUGAKK!
selamat malam korang.nak tido.esok nak bgn kol 8.MESTI!!dah buat alarm!haha.
haishh!susah susah kalau asek bgn jam 10..wahahaha..aku dh set alarm tone.
lagu CHOP SUEY by SOAD.alarm tone pilihan sejati saya..memang ontime la aku
bngn dgr lagu nie.wahahaha.
Wake up
(wake up)
Grab a brush and put on a little make up
Hide the scars to fade away the shakeup
(hide the scars to fade away the shakeup)
Why’d you leave the keys up on the table
There you go create another fable
You wanted to
Grab a brush and put on a little makeup
You wanted to
Hide the scars to fade away the shakeup
You wanted to
Why’d you leave the keys up on the table
I don’t think you trust in my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die (die)
ha!lagu nie lahh.korang layan.memang bes.aku tak borink pun dgr dr skolah dulu smpai skarg,.

UTAMAKAN KESIHATAN ANDA.

*aku tak sakit pon sekarang,.cuma..ingin berubah.YEAHHH!!!
aku nak pegi mencari ilham untk bisnes lh pagi esok.hohoho.(kalau rajin laa)

mula esok.aku tak nak minum skyjuice dan sewaktu dengan nya.
harap harap la aku dapat menahan nafsu.ehehehe.. :)

hari nie.dah 7 hari aku sarapan cuma minum sahaja.tak makan pon.
(minum herbalife weyy..)

haishh!bdn aku kurang air..tapi kalsium cukup.sebab tu aku kuat.wahahaha,
(bukan aku yg ckp.doktor bgtw aritu..)
sebab dulu.aku suka makan biskut TIGER!!rawwrrrr!hehehe..
kuatkan tulang anda bebehh!!
sudah.sudah,sudah.sudah laa SOLEHAH!
maklum la..lepas nie aku tak bangun da time2 mcm nie.
mesti dah mimpi yg baekkk punyeee..hohohoho..tapi aku tak minum horlick.
grr!sekarang.aku tak suka minum teh org rumah buat.sebab kakak aku suka letak
bunga teh sekali.memang la wangi.tapi..aku tak lalu nak minummm.mcmmm....
TAKK  SEDAAAAPPP!!
dah berapa kali aku tegur..tapi..maseh jugak nak letak..kesian pulak..tiap ari..
aku bangun..memang malas aa nak tengok dapor.TEH TAK SEDAP..


serius aku tak tipu.dulu masa kat poli.teh aku buat paling sedap.
kawan kawan..semua suka..aku pun semangat laa nak buat.nak tahu apa
rahsia TEH SEDAP saya buat tu??gunalah LIPTON!!hahahaha
tapi.secret resipi kn.aku diam diam jk lah.tak nak share..sebab...
susah ckit kot..hanya yg pro teh maker jk dapat buat!!tak tipu tau..ehehe

SELAMAT HARI JUMAAT

okei babai.ohh.tadi Nicholas*senior mechanical engineering  kat poli dulu kol.aku xleyh tido.angauzzz..wahaha..sebab dia kol?lama dah kot tak dgr berita aku nie..ehehehe..aku memang minat kat dia.tapi sayang..aku tau dia memang malas nak on9.takda masa pon nak bukak blog aku nie ha.so.aku diam diam..xleyh nak meluah perasaan sangat.haha.. (korang faham kan perasaan aku sekarang??)alahai..sudah laa solehah..daaa...

 *pstt.jangan fening baca entri aku nie.memang tengah sotness cket..hihihi :)

6 comments:

♥suNa husNa♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

cik solehah,
ido2 la..ngeh..
next week k i treat u..pg sok..eh bkn pg n nk gerak p langkawi dah...chow dulu..ngeh2

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@♥suNa husNa♥

alamak..xpa la kak..
solehah memg xmintk pa pe pn bwat tu..btw.leklok p lngkawi esok.
jgn lupe coklet.hehe :)

♥suNa husNa♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

wokeys dear..:)

i love my new blog..all thanks to u...
ngeh2^^

nite...

mia said... [PLEASE REPLY COMENT]

hahahaa..ni kenapa ni yang..ehkehkee..eh, skyjuice bagus la dear, nape xmoh mnum pulak?

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mia

huwaa..xnak mnum skyjuice dh..
nanti smpai umo 22 penyakit batok membatok nie tak okei.. :(

mnum..suam suam je.hehe