-->

Friday, January 7, 2011

Linux Mint 10 “Julia” is released!

LINUX MINT 10 JULIA is RELEASED!
*lama dah released.aku baru tau..hahaha

cetttt!!dahmasuk 2011 weyy..aku memang..semenjak kluar dari poli.memang susah nak
uptodate LINUX MINT nie.hohoho..eh2!rupanya dah da LINUX MINT 10 JULIA.
cantek kan nama dia tuutt.haha.ekcely.tadi aku ingat nak download LINUX MINT 9 
FLUXBOX. tapi...sekali aku bukak website fevret aku nie... KLIK SINI. whoaaaa!!!
LINUX MINT 10 JULIA is RELEASED!hahaha...aku merasakan diriku BAGAI KATAK 
BAWAH TEMPURUNG.ngee... *sedih sedih..grr!ekcely.before nie.aku dah pkai.
LINUX MINT 5 ELYSSA &LINUX MINT 8 HELENA.xla kekok sgt pun..aku
lebih selesa menggunakan LINUX MINT daripada Ubuntu.,tapi..disebabkan cd LINUX 
aku maseh dalam simpanan kawan.lepas aku format laptop aritu..tak pakai lagi dah..
(malas nak donlod sebenarnya.wehehehe  ...line ciput..)
dulu..masa kat poli.tak payh nak donlod 2..aku slalu copy dari lectrer jak.hehe.sekarang.
xboleyh da cm tu..terpaksa la mendonlod sendiri..haishhhH!!aku merupakan pengguna 
sejati LINUX MINT.haha. *yeke??hoho..malam nie aku nak mendonlod 
LINUX MINT JULIA.wahaha.

pstt!pacik aku kat kampung ckp.ada surat untuk aku..then kakak aku ckp "konpem surat cikgu sandaran" tu.haishh!aku tak nak aa.."harap harap la surat lain lain kot..tapi..aku tak pakai  alamat kpg lagi dah sekarang..grr!bikin saspen jakkk..huwaaaa...maybe surat bank..atau lain lain kot.."aminnn..

6 comments:

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Umie Nadhirah

haha.parep.mo donlod juh..
line tg kuching laju gik mey..haha..
ko luk linux 10 gak.

tqaAwesome said... [PLEASE REPLY COMENT]

pakai dual boot ke?
dulu aku pakai ubuntu tapi bile dah format dan cd pon dah ilang teru lah hilang ubuntu ku :(

tak penah try lagi linux, best ke dari ubuntu?? urm ~

p/s: makin hari makin sakit hati dengan w7 !!

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@tqaAwesome

ha aa..
pkai dual boot..
hehe..1st dulu..memg ada try ubuntu gak..intrface memg cantek kn..tapi xtau pkai sgt..
sebb dlm clas.blajr linux je lbih.hehe..
yg pasti..brodbend solehah memg laju kalau pkai linux nie.hehe

alia shahira said... [PLEASE REPLY COMENT]

solehah best ke gune bende alah tue? mcm menarik je. but linux ni macam xsesuai dengan student ke? huhu macm pernah dengar but xingad la plak huhu

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@alia shahira

bess..solehah suka pkai linux..
tapi..tak sesuai la kot untk yg xpro sgt pkai linux tu..
kalau gamers.xyah la pkai linux..
bnyk keje nak buat..instal nie.instal tu.haha..
interfce linux cantek..tapi..ubuntu lagi cantekk.ngee..