-->

Wednesday, January 19, 2011

kerinduan sungguh malam ini ..


huwahuwa..terubat juga rindu aku kepada kawan aku c ajiq ngukngek..hahaha...
aku pulak yg kol..haishh.xpa laa kawan..oyeahh!tadi..ajiq bgtau dlm masa.
dua minggu lagi..poli dah cuti..tak saba nak tunggu dorang balik :) takla aku 
duduk rumah jak malam malam..ehehe..rasa rasanya..semenjak ajiq.aidie.sahar 
dah kembali ke poli.aktiviti aku waktu malam pun kurang..xda lagi dah ice lemon 
tea.xda lagi dah kentang goreng.xda lagi dah cucur udang..sebab..kami lepak kat 
tempat makan makan jk laa.kawan aku c atie..satu satu nya perempuan..agak susah
ckit nak jumpa beliau.sebab dia bz keja..nk ajak kua jalan malam malam.takot dia
penat pulak kan..yeahh!poli dah cuti.aku pun happy jugak weyy.. baru laa nmpak 
muka c ajiq.aidie.sahar depan rumah aku..xla aku duduk mengadap laptop nie malam 
malam yg sepi.chewaahhh.ahaha..dorang betiga slalu buli aku tau..kalau nk oder 
makanan kat gerai yg ujong ujong..mula lh tu..asek suroh aku jak..alasan: "alaa..
boleh la ko slim cket jalan jalan jaoh.."..ngukngek jugak kawan aku nie..ada masa,
aku pulak yg buli dorang..sunyi laa dorang tu sem nie.muka aku xda kat poli lagi dah..
xda lagi nak bagi dorang makanan,haha..kat poli..aku budak iT.aidie budak civil 
engineering.ajiq & sahar budak mekanikal.x sama jabatan pn..hoho..bab 
tunggu dorang abis clas malam lh aku malas sgt kt poli dulu. kelaparan aku 
tggu nak makan sama sama..selalu..c ajiq nie lh yg clas mlm..aku & aidie.
selalu free..wahahaha. :D xlarat nak tunggu..makan awal jk la..balik ajiq dari clas,
,tepaksa la tunggu dia smpai habis makan..nnti bising pulak..hohoho.semenjak 
masuk poli..aku memg pndai pulak rapat ngn aidie & sahar.ekcely..dulu satu
sekolah agama.then dorang betiga pindah pegi sekolah teknik..ajiq memg rapat
ngn aku.dari form 1 woo.hahaha.dulu dia ketua clas,.ehehe :) atie pulak semenjak 
aku &family transfer sini..masa aku thn 6.dia la bespren aku..smpai ari nie.dia
lh yg terbaekk..dialh yang memahami aku sangat sangat..aku tengah rindu sgt2 
ngn dorang nie.. :( fazrol pulak.makin hari..makin jaoh dari kami..sebb skarang.
dia kat kuching dah..masa cuti cuti.baru dapt lepaking bersama beliau..hohoho..
memang sungguh laa..mngusek jiwaa..hehe..mud kerinduan yang amat sangat
sekarang nie..sebab aku tengah borink..haha..



aku taw dorang x penah bukak blog aku. atie pn kadang2 jak bukak.ajiq.sahar.aidie. asek bz men game.wekkk!!

0 comments: