-->

Saturday, January 22, 2011

KASUT TUMIT TINGGI.hahaha.i miss you.

(cantek sungguh!!huwahuwa...)


grr.tetiba jk kn nk crita pasal high heel jugak.tadi jalan2 kt blog cik amoy..tgok
ada gamba kasut tumit tinggi a.k.a high heel.wahaha..selama aku menjadi seorang
perempuan nie.aku ada 4 kasut high  heel. 3 bijik 2inci setengah..1 bijik.3 inci.hahaha.
aku stat pakai kasut high heel nie masa sem 2 kat poli dulu.haha.nk test power lh kate
kn.serius.aku tak tipu.pakai kasut high heel nie memang jalan mesti ayu gile!hehe.tapi.
.aku pkai kasut high heel nie masa nk trun kuliah jk.wahaha.tak sakit kaki??perghh!!
memg tipu laa klau aku cakap tak sakit okei.mula mula pakai memang sakit sangat
sangat. seksa sungguh c kaki..huhu..nasib baek laa jabatan teknologi maklumat & 
komunikasi tak la jaoh sangat dari hostel dulu.tapi..aku pkai kasut nie kn.memang 
sopan dan santun sgt jalan pegi clas..haha.tapi.aku nie eksen cket..masa jalan2 bukn 
main lagi kontrol2 gtu..ha!!aku bukak pintu lab..*lab memang bnyk gile..sebab dulu,.
clas memg dalm lab jk.asek tengok PC.haha.lumrah jadi budak iT okei..skali aku bukak
jak pintu lab..otomatik.kasut high heel yg aku pakai kt kaki tu.akan tebukak jugak.
means= aku ambik pegg kat tangan jk lh.wahaha.. sakit wo..tapi.aku nak jugak pakai.
hee..clasm8 aku pulak.grr!! dorang dh biasa tengok aku mcm tu.so.aku tak 
malu sgt.hehe..1 clas jk aku x pkai kasut high heel,.aku pkai ALL STAR beb.haha.
class NETWORK.haishh!gila ke nk masuk clas bnyk cable cable pkai high heel.haha..
okei.skarang aku tgh rindu sgt sangat nak pkai high heel balik.mcm dulu dulu gitu.hehe.
tapi kn korang..selama aku jadi perempuan nie.handbag sebijik pun aku xda.hugahuga!
ntah bile yep nak beli & ada perasaan nk pakai??oh makk..aku rasa..cuti sekolah nie 
mak nk bwak pegi soping lagi laa.hahaha..td aku dgr mak & ayah plen plen. hohoho..
aku pasang telinga okei..haha...mcm slalu aku ckp ngn adek aku tahun 2 tu..
"akak ada mata kt blakg kepala okei.so.jgn nk melawannn!grrr!!"hahaha..sebb dia
slalu melawan & buat muka bodoh dari belakang.haishh!budak budakk.haha.
eh.eh!asl aku cta lain lain pulak.haha.xpa kn..okei.babai..


okei lah.itu sahaja untuk malam ini.kenangan lama mengusek jiwa bersama high heel...ehehe

10 comments:

ahsfantasy24 said... [PLEASE REPLY COMENT]

huhu..
isau klw tgk heal yg rncing,
ske wges :)

♥ AMOYELLA said... [PLEASE REPLY COMENT]

yang penting...kita akan jd lebih TINGGI dengan highheels!

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@ahsfantasy24

ekcely.solehah risau jugak tgok yg runcing2 neh.haha..
ha aa.wges lagi bes.lagi stabil gitu.ehehe :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@♥ AMOYELLA

yeahh.sudah pasti bagi org yg kontot seperti saya.hehe :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Amiey White

huwaa..xpe2 amiey..
nnti try la.for wedding day..
aisehh..hehe :)
solehah dulu pn.xtw pkai gak..
tapi..semangat kental tu..
hehe..

alia shahira said... [PLEASE REPLY COMENT]

kite sukaaaaa pakaiii even kadang2 tue sakit! huahuahua.

SyedGraphiX said... [PLEASE REPLY COMENT]

hahhaa...tinggi gilaa heels nya. mau sakit kaki gitu

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@alia shahira

ha aa kn alia..nnti kmpunan pulak nk pkai heel.haha :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@SyedGraphiX

blurbb!memg sakit wo syed.. :)
tapi.solehah pn xpenah pkai lg mcm dlm gamba tu.haha..