-->

Tuesday, January 11, 2011

HIMPUNAN 366 CERITA RAKYAT MALAYSIA


haishh!petang nie aku memang gatal tgn nak hapdet blog..hehehe..so.petang nie..
xpegi mana mana pn.dudk rumah..ngee..td aku masuk blik adek..ingtkan nak cri komik2..
(tetiba pulak ada feel nak MEMBACA kan.hoho.pelikk dan anehh petg nie..)
cari cari..tapi jumpa buku nie pulak.bla masa adek aku ada buku nie aa..
aku xtau pn.hehe..oo..hadiah masa NAIB JOHAN KUIZ KESIHATAN kat sekolah.
wahahaha..aku tengok dalam buku tu lh.sebab tu aku tau..sekarang..adek aku *tuan punya
buku nie dah sambung TINGKATAN 1 kat sekolah menengah sains kuching.HOHOHO.

sapa ada buku nie jugak??aku belom baca lagi neh.abis publish entri.nk baca buku 
sambil berbeloging.hehe..huwaa..bila aa nak habis??ada koleksi 12 CERITA BULANAN.
banyak tu..x habis ari nie kot..hahaha..xpa2..pelan pelan aku baca okei..

psst.mirul.tengok tu.lagi pkai wallpaper EBT woo.haha..dr NEW YEAR aritu dh..bz sangat..sampai tak tetuka wallpaper lppy.ehehe..background dlm gmbr tu..abaikan.. :)

10 comments:

tqaAwesome said... [PLEASE REPLY COMENT]

uit? kite (rakyat malaysia) ade senayak 366 cerita rakyat ke? banyak la juga. yang tqa tau bape kerat la sangat. nak pinjam! ahakss

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@tqaAwesome

ha aa..yg nie..cerita dongeng2 tu..
smua negeri ada. :0
hee..nnti dh abis baca..
bg pnjam ngn tqa pulak.hehe :)

mofaizmz said... [PLEASE REPLY COMENT]

hahaha.. last skali baca buku cerita rakyat 13 tahun lepas.. xtau la versi sama ke tak tapi cover kulit mcm sama

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mofaizmz

hehe.sma kot..
ada yg nipis..
yg nie tebal...hehe :)

miss jue said... [PLEASE REPLY COMENT]

saya ada buku tu!!!

malay version and english version.

sila la baca sebab dapat release tension. cerita pendek2 semua.

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@miss jue

huwaa..nie pn bulan januari blom abes baca..hehe..
ha a..btol tu.dpt release tension kn..teringat pulak zaman dulu2..hehe :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@♥suNa husNa♥
alamak..akak pn nk pnjm jugak.hehe..
tggu solehah abes baca kei..ngee:)