-->

Monday, January 24, 2011

hari ini hari isnin.


MAKAN CANAI BERSAMA ROTI.SELAMAT PAGI.. :)

*hancuss laa pantun satu setengah kerat tu.haha..grr..awal wo aku bgn pagi nie. hugahuga. cmana
tak bangun awal..kakak aku punya pasal.haishh!dia lagi..td pagi mak aku ada masuk bilik.pastu..
aku dgar dia bnyk tinggalkan pesanan.yg aku dengar.dia ckp.. "adek,,arinie ayah nk pegi meeting 
kt mukah..kakak nk temankan macik pegi bank.."..blablabla..aku pn xdengar lagi pastu..yelaa..aku
memang ngntok sangatt2..grr.tu bukan sebab aku bangun awal okei.tadi.tepon rumah & henpon aku
bising gilakk doe.lagi lagi tepon rumah..aku memg malas nk angkat badan dari katel.henpon pulak
bising..tu pun memang malas nk angkat. nasib baek laa ringtone tepon lagu jiwang jiwang..lagu layannn gitu..ehehe.pastu.aku dengah lemah longlai..haha..cari henpon..dengn mata tetutup..hoho. 
perghh!aku cari cari bwah bontot abg teddy bear pulak.huwahuwa..bau bau..aku tengok.MISSED CALL=17 calls.MESSAGE=5.. xbanyak.xde buah hati nk  msg pagi pagi.. *eerk!terasa rindupulak.
haishh..SIAPA YG CALL??sapa lagi kalau bukan kakak aku..pastu aku bukak mcg. "ADEK! 
ANGKAT TEPON.EMERGENCY!"hah! tekejut ai.pastu tnuggu akak kol balik..huu..aku xda kdt nk kol..aduhai.. rupanya syok2 dia & macik aku pegi bank..kunci kereta lupa dlm kereta tu pulak..grr!dia
surh aku anta kunci spare pegi tmpat parking blakg bank.malas wey nk bgun.aku jalan*blom mndi..pkai moto..haha..mcm lain je kn..lme dh x pkai moto. semnjak aku dh dpt lesen kreta dulu dulu.. 
wakakaka..aku nie bekira ckit klau bwk moto.mesti pakai helmet fevret jugak..penat aku cari..rupanya
dlm stor..huwaa.then aku anta la kunci..pastu..balik rumah..eh2!baru ingat.aku jalan tadi x kunci pintu
rumah pn..hahahaha.dh babai..sekian makseh.. :)


hmm.eh2!ari nie ek dapat gaji..nk suroh ayah bayar brodbend lh..huwaa... :)


0 comments: