-->

Monday, January 3, 2011

GEMBIRA LAH WALAUPUN HATI SEDANG BERSEDIH


aouchhh!!title post cm frust jak kan.wahahaha.ngee..tak la...
hoho.sapa ada komen entri aku tadi.pasal."aku jadi mangsa percintaan.."
maaf.aku dah delete entri tu.hoho.makin aku tengok.terasa sebak dalam hati weyy.
*grr.bukan sebak ati.sakit ati ada laa.ngewww..hehehe  :) cukup la.sorang daripda
kawan perempuan tuutttt dah baca.pastu send message kat inbox fb..hahahaha..
kita jumpa petang nanti..insya'allah...hee..aku tengah melayan lagu Maher Zain nie.
untuk tenangkan hati.minda.jiwa yang tengah bergelora sebab pkirkan satu masalah.
*ekcely.aku tak nak pkir.tapi..mesti pkir jugakk.haishhhhh..menyusahkan..haha.
gembira laa.gembira laa cepat..tenangkan laa hati aku cepat cepat..peliss laa....



gambar nie aku search kat google.saja nak tenangkan hati,.sebab aku lagi suka
sungai .tasik & air terjun..pantai..kurang berminat ckit..tadi ingat kn aku lagi ada save
gamba kawan aku bagi dulu.gmba sungai kat kampg dia kat lawas.tenang sungguh..



psstt.mak ayah pegi kuching petang nie.hahaha..stay la di rumah bersama kakak.haha

8 comments:

mia said... [PLEASE REPLY COMENT]

chill ea dear..snyum slalu solehah..ptg ni nk jumpe depa?make sure yu bwk kawan ya dik..huhu..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mia

haha..xnak la jmpa dorg lagi..
petang nie xnak jalan ah.
dudk umah.heee :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@gHadiSZ

aok.tengh mnguatkan diri lah tok.. :)
hee..