-->

Friday, January 21, 2011

esok balik rumah!!grrr!apa lah nasib..


hoho.awal la aku balik dari kebun.huwahuwa..alhamdulillah..
lappy kazen aku maseh ada atas meja.ahaha..apa lagi,,aku bukak
blog.kenapa aku malas nak bukak facebook?hugahuga.. :)

oh no!esok aku dah balik rumah sendiri..huwaaa..kejap nyaa aku
lari dari rumah kan..haishh!aku rindu ngn lappy ku yg ensem.
bilik ku yg gagah..hehe.. :) hoho.ekcely aku terpaksa balik awal.
aku lupa.sebab melayan perasaan merajok sangat.

24.januari nie.ada PERTANDINGAN MEWARNA KANAK KANAK.
aku memang lupa.aku blom siapkan banner untuk petandingan tu.
kwn mak aku yg tempah..aku.okei jak.hoho.dan sebab tu laa.
esok aku kena balik rumah.nk siapkan banner.haishh.mkn semut bnyk sgt
kot.sebab tu jadi pelupa.wahahaha.

aku tengah tunggu petang nie..kol 5 cmtu.nak pegi umah macik & umah
kami sndiri kat ujong kpg.nak mandi sungai.haha..nak mndi depan umah nenek.
malu ai..rmai sgt penonton.hahaha.grr!xsabar sungguh..di sebab kan jam
maseh kol 3..aku nak jalan2 g blog kawan kawan okei. :)


dpat kot cari ilham utk banner smbil mandi sungai.hugahuga! :)


6 comments:

mofaizmz said... [PLEASE REPLY COMENT]

sungai apa ko mandi tu.. xde buaya ke

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mofaizmz

huwaa..sungai kpg nie xde buaya..
hehe :)
ketam ada la.ehehe :p

i am S!L4H.. said... [PLEASE REPLY COMENT]

blik la lehah..lappy mu merindui...heee
wahh lehah mndi ad ketam..x kne kepit ke ngn ketam tu?haha

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@i am S!L4H..

alaa.ketam2.tepi sungai jek silah..
hehe :)
alhamdulillah.td petg mndi sungai,.
xkena kepit pn..hehe..

yeahh..esok lehah balik.rindu gile ngn lappy & bilik nie.wahaha

mia said... [PLEASE REPLY COMENT]

ahhahaa..comel je solehah ni tau..cari idea smbil mandi sg ek yang...ehkehekhkee..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mia

haha.dh dpt idea petg td kak..
nnti nk letak gmba crayon or pnsel colour kat bnner.ehehe :)