-->

Saturday, January 15, 2011

eh2!boleh pulak aku online ..haishh..



haishh!pandai pulak aku on9 mlm nie.haha.ckp nak format lptp.
grr!hahaha..gambar kat atas tu.xda kaetan lansong ngn entri nie.untuk di jadikan hiasan k.
ada mcm muka aku tak?ngeee..ekcely nie gamba tahun 2009.rambut pun pendek lagi wo.
mcm kiut kan?!aww!wahaha..jgn gelak sudah..ahaha.sudah2.lupakan gambar zaman budak2
tu okei solehah.nie haa.aku heran aku boleh lupa pulak nk beli cd petang td..bukan main
semangat nak jalan..hujan2 pun jalan jugak..ngee..dh smpai.aik!ambik aiskrim pulak kt kedai.
pastu balik rumah.dah smpai umah baru seda tak beli cd.huwaaa..ekcely..cd tu aku nak pkai
burn LINUX MINT 10 JULIA yang aku download aritu.esok.mesti bangun awal nie.
nak pegi beli cd.yeahhh...tapi esok sabtu.konpem bangun lambat.!erk!mcm biasa bgn awal
kan..ehehe.okei lh korang.aku nak teruskan transfer folder2 yg penting masuk xtenal.huwaa.
tengah cari converter software nie.ada sapa sapa boleh tolong solehah tak?*memg malas nak
cari.convert smua software.then boleh pkai dlm linux.huwaaa...abis..abis..nk merajok ngn window
 7 da..dgr2.sekarang.kat poli mukah.minggu ict.rindu pulak nk pegi tengok pameran.i loike..hehe.
suka nk tnya adek junior yg jd sukarelawan,.soalan uji minda akak bagi yu.hahaha..
xtau nak jawab.muka adek junior pun blur!then.aku trus chaw smbil ketawa .hahahaha.jahat!

daa.gudnite.esok konpem satu hari x bukak blog.doraemon.tolong jaga blog yep!
ilapyu lah doraemon.
pstt!umie.ai pesau rumah yu petang tadi,.lepas tu.ai trauma sangat2.haha.parep.ai rasa.macm nak pelupet dari kereta.hahaha,.bila masa ko nyadin tok putik eh?