-->

Tuesday, January 25, 2011

aku rasa..mcm jatuh cinta..



(agak agak..cmnie kot panahan asmara dari si dia..sakit..tapi oh.bahagia.haha)

"selamat malam yoyoyo!!super yoyo..hahaha..ehem ehem.hepi sungguh yep solehah.
alahai.biasa lh tu..org tengah jatuh cinta..ah?!tak faham jugak?FALL IN LOVE bah..
kitak tauk sik??hee..ya Allah..bahagia sungguh aku ari nie..dapat jalan jalan..makan
aiskrim sama sama..manja manja..ouchh!tak tau dh nk ckp cmana..memang bahagia lh
lama dah aku tak berperasaan/berfeeling cmnie..hahaha.kpala yg kusut musut pun boleh
okei bila dh jumpa yang tersayang kan..grr.tipu la kalau korang x rasa mcm yg aku alami
sekarang nie.weee..."..

okei.ekcely.aku tengah imejin.maybe cmnie kot entri aku klau aku nie fall in love lagi.hahahaha..mula lahh nk taip entri jiwangnesss. hugahugahuga..
agak agak..bila yep cik solehah??yoyoyo..korang kenal
tak yoyo master yg ensem tuh??sapa nma ek?

aku nie penipu kan.haha.ckp entri semalam paling last dlm bulan nie.haha

OKEI.BABAI..KAMEK SAYANG KITAK BAH.hehe
sila lh korang abaikan entri aku  yang tengah sakit jiwa sekarang nie.hehe

10 comments:

::Cik Zatie:: said... [PLEASE REPLY COMENT]

patut lah belum terjah cikzatie punya gambar pertaruhan. rupanya tgh angau ye skrg.hihhi

semoga b'bahagia ^^

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@::Cik Zatie::

ish.cik zatie.xde pon solehah angau..adoi.haha..
nk angau ngn spe.bfpn xde nie ha.hehe

i am S!L4H.. said... [PLEASE REPLY COMENT]

lehah jiwang2 plak..hehehhh

lehah,silah ad test java sok.. rse nk ngis..huwaaaaaa

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@i am S!L4H..

alahai silah..x salu pn lehah jiwg2..haha..yeahh!chaiyok2!!
xlma lagi cuti..hehe

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@★★★ MIRUL ★★★

grr.cik solehah rse..incek mirul lagi jiwang.haha..ai suam2 je..
x hot mcm yu.haha :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@★★★ MIRUL ★★★

haha.kura kura dalam akuarium btol lh yu nie. :p

tggu ai dh de bf nnti yep.sejiwang mane kah??kta tggu dn lihat..hugahuga..