-->

Wednesday, December 15, 2010

TAG DARI UMMU :)

agaga..xsalu aku nk melayan tag neh.,haha..
disebabkan pagi ne xda bwat pa2..bgus ai buat..ngeee...



adakah anda rasa anda hot ?

erhh!!aku xsuka hot..aku suka cool.tapi aku suka aym kfc yg hot & spicy tuh..ehehe

upload gambar wallpaper yang anda guna sekarang !

(aku xsuka dsktop yg serabot.haha..tgok2...jam brapa aku ambik.wahaha.)


cerite pasal gambar ney..
 oh ya.gmbr nie aku ambik dr blog qhairul . cyes.aku suka tgok wllpaper kt blog beliau. :) 
(eh!aku dh bgtw owner tw nk ambik gmbr nie..haha)



kali terakhir makan pizza
yuckk!!aku xsuka mkn pizza.haha..



lagu terakhir anda dengar
diam diam by tilu..hehe..bes gk lagu nie.ngee..



apa yang anda buat selain selesaikan tag ney ?
nk mndi ar ps nie..haha..ps2 makan..waaa..



selain nama sendiri.. anda dipanggil dengan nama apa ?

 fmly aku.nenek.atok.suma pnggil aku adek.



tag lagi 3 orang...
cik shyda 
 
siapa orang nombor satu dengan anda ? 
blogger tmpat aku ambik wllpaper wanita solehah ats tu laa..ngee..



nombor tiga ade hubungan dengan siapa??
alamak..ada kowt.haha..de latest follower nie tw..(trus dpt tag pulak yep..hee)



katakan sesuatu kepada nombor 2 ...
yeahhh!!kitak..truskan kan usaha kitak mok bekecimpung dlm dunia blog.aisehh!haha



berikan 4 fakta kpd org yg kamu tag..

ter...ba..ek... sgt2..haha  :)



okei  adek ummu . tag anda sudah siap.ehehe

0 comments: