-->

Saturday, December 18, 2010

Seni Reka Grafik dan Media Digital



aku mula berangan angan petang nie..(terkena virus suka berangan dr KAK MIA .haha )
aku tengah imejin aku jd student  SENI REKA GRAFIK & MEDIA DIGITAL.
nak kawan ngn budak course nie boleyh tak??ngeee
huaaa..memang aku hepi gilerr aa wa cakap lu kalau aku dpt course nie.wahaha.. :)
okei.ekcely.aku tak taw pa2 pon pasal course nie.tapi..mcm bes kan??
(erhh!ada ke tak matematik kalau ambik course nie yep??)erhh!
cyes.aku heran otak & jiwa raga aku tak dpt nk trima kalkulus./matematik.
dr tahun 1 smpai aku masuk poli.waaaa  :( *memg x suka.


alamak!aku teringat pulak kisah hidupku d poli.
clasmet aku suma memang minat matematik aa..asl clas matematik.
dorang berebut rebut nak jawab.erhh!aku??aku diam diam..senyum senyum.
haha..masa clas matematik aku memang selalu dapat penyakit cmtu.wee..
tapi lectrer tu tau aku x suka matematik.asek aku jak yg d suroh jawab soklan.haishh!
padahal bnyk lagi clasmet aku berebut2 mcm beli choki choki kt koperasi 
tu nkjawab soklan tu. ...haha.adakah anda percaya??

SOLEHAH MENANGIS DALAM CLASS MATEMATIK??
omg!hanya aku dan clasmet jak tau.wahahaha ;p


petang cmnie la bes berangan-angan.langit yang biru..awan yg mendung.matahari tak panas sangat.tengok pemandangan dari tingkap bilik aku.wahaha.

14 comments:

Merul said... [PLEASE REPLY COMENT]

kos grafik ade jgk matematik...yeah..mirul pn termat x suka ngan matematik...

mia said... [PLEASE REPLY COMENT]

ehem..patut ai tersedak yu..ehehkehkee...huwaa..lawa pic tu yang..buatkan banner akk gitu bole?hehehee..

solehah try la apply mane3 ipt yang ade cos mcm tu..solehah mmg minat kan benda3 mcm ni..u shud try dear

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Merul

huaaa..ada gk matematik yep??
alahai...memg sume course ada kot.
:(

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mia

halamak kak mia..
sorie wt kak mia tesedak..ehehe :)

nk yg camtu gak ea.
boleyh2..kak mia ambik aa pic tgh berangan tu..ngee.. :)

insya'allah..nnti solehah try aply kei :)

Merul said... [PLEASE REPLY COMENT]

ade..tp x teruk cam kos lain..pling teruk pn basic add mat je... :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Merul

memang ada gk math kn mirul..
adeidei.. :D
sush tol aa.wahaha

Khel Khaliesah said... [PLEASE REPLY COMENT]

sol, wat pe skrg? sy suke jumpe dgn budak media digital,

sy budak multimedia...

tgh belajar ke skrg?

hani apandi said... [PLEASE REPLY COMENT]

dolok kmk sik suka math,
smpei nangis2 mek di aja leh syuk math,
tapi bila mek form 5,
mek jatuh cinta dgan math,,
pasya, bila masuh U calculus, QMT..kmk suka gilak! fizik pun.hahaha.

bagi mek math best gik dari membaca.heee...pendapat seseorang :)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Khel Khaliesah

alamak.khel pggl cmtu teringat plak ngn sorg lectrer dlu..
suka pnggil solehah sol..hehe :0

huaa.solehah bukn budak media digital..
tp teringin nk blajr media digital :)
skarg tgh tggu smbg stdy..bru je abis poli.hee :)

waa..multimedia??bes aa..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@hani apandi

huaa..yalh..mek nangis2 blajr math lm class dlok..
entah la..nang xpat trimak math kali.
hehehe :)

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

aieh.. kmk suka subjek math bah. kegemaran kmk ya deng.. :D

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@Yann Mazian

huaaa :(
sian kmk..hehe..
ptt kak yann ambk akaun dlok o..
ngee :)

hani apandi said... [PLEASE REPLY COMENT]

iboh gia k..
mun ktk dah dapat sambung belajar lak
ktk mesti suka math..
dapat sebenarnya, cuma kita tok kdang2 kurang latihan.boh riso k..:D

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@hani apandi

kmk dh coba mok minat math tok sis.
tapi..aih hey..sush juak.haha :)
yerr.gve up alu dh bnyi ya..
ngee..