-->

Wednesday, December 15, 2010

gembira lah kamu wahai hati yang beduka lara.. :(

buat c hati teman terbaek ku.. :(

aku ingt lagi..bebrapa mggu yg lepas..aku ada bwatkan entri khas untuk c hati..
dan ini merupakan..entri ke 3 bwat c hatii...*aku syg sgt2 c hati... :(
dan skarang,,aku terpaksa bwat lagi...bukan untuk sesiapa..untuk c hati dan c dia..
c hati mula bersedih lagi..tolong lh..gembiralah wahai c hati..
c dia memang suka melukakan c hati..smpai hati c dia..
hmm..aku pn penat gak asek merawat badan
c hati yang penuh dgn luka-luka tuu..aku xmw c hati & c dia bepisah..
aku tau..mesti c hati juga maw bersama c dia selamanya..sebab c hati sgt menyayangi c dia.. 
c hati adalah teman terbaek ku..aku sgt memahami c hati..ckit pn aku xmw org lain melukai c hati lagi tw..huaaaaaaaa....paham laa perasaan aku..



pesanan buat c dia..kalau c dia sedang membaca entri nie..
tolong lah pujuk c hati yg tengah bersedih skarg nie...c dia x risau ngn c hati??
xsyg lagi dh ngn c hati??aku pn xtw..knapa c dia suka sgt melukakn c hati..
smpai abis dh dwit blanja aku sebb salu sgt beli plaster untuk x luka2 d bdn c hati..
pliss c dia..kasihani laa aku nie jugak..nnti pokai trus aku tw..haishh!!
ohh ya c dia.c hati dh remove kamu dr friendlist d fb..aku yg tolg bwat td..
(maaf..aku terpaksa,,itu semua kehendak c hati..bukan aku tw..erhh!)
lpas c dia baca nie..aku harp..c dia cepat2 pujuk c hati tw..
aku xsukaa ar tgok c hati cmtu..malam2..sblm tdo..knpem c hati nangis..
cepat2 la kol c hati & pujuk c hati okei! :) aku x mintak bnyk pn dr c dia..
aku cuma nk c hati bahagia..etuu jakk k..harap maklum. 



kalau c hati sedih..aku pn turut bersedih gak tw..  :(

8 comments:

AinnalinaRamdzan said... [PLEASE REPLY COMENT]

u're such a gud fren dear... semoga c hati n c dia berbait2... Amin. (",)

AinnalinaRamdzan said... [PLEASE REPLY COMENT]

u're such a gud fren dear... semoga c hati n c dia berbait2... Amin. (",)

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@AinnalinaRamdzan

aminn.. :(
sush ati juak kmk tok mun cdak duak x bebait klak..
huaa..

mia said... [PLEASE REPLY COMENT]

wat happen dear..huhu..nape skrg ni musim dugaan cinta ke ha?adeh..ramai gak blogger ada masalah mcm ni..wish c hati all da best ek dear..

♥ solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

@mia

ayoyo..
c hati manyak susah lo skarg nie kak mia....hehe :)
tp dh okei da..ngee..
entah2..ujg thn memg musim dugaan
becinta kowt..ahaha..