-->

Tuesday, December 7, 2010

CONTEST HEADER UNTUK CIK FARAH

ALAMAK.ada tenaga pengajar tag aku join kontes header waaa..hehe
(tenaga pengajar = sir WAN HAZEL . yerr.yerr..ada nma nya juak lok.hehe)




seperti yang anda sedia maklum.contest memg ada syarat2 kn??hehe..
(aik.kenapa begitu ayat2 ku?ngee.)
okei.blog CIK FARAH pun aku dh follow.entri ne pn aku tgh bwat ne aa..hee.
banner ada kn?kn??sapa xnmpak??besarkan bulu mata anda.ehehe :)
sapa2 nk join.sila lh anda klik banner diatas tuhh..KLIK!PICIT!KLIK!PICIT!




jengjengjeng!!ne lah header yg solehah bwatkan untuk join kontes cik farah ne.
eh2.memenuhi syarat2 kn??pkai 2 gmbr cik farah lg tw.aww!hehe.. :)








me nk tag..
sis FARAH(walaupn ko dh d poli skg ne farah.tolg laksanakn tag aku ne.haha)
sis ANN(nhh.me tag u blik.ehehe)
sis dedeQ(haha.tag ktk juak..)


aa??x cantek??alamak..sorie ek cik farah..ne jk yg mampu sy bwat..huaa...(nanges smbil guling ats katel,)

6 comments:

fArAh!! said... [PLEASE REPLY COMENT]

btw thankz ye join..
nice..
GUD LUCK!!

♥ ohh solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

tengss farahh..
arap2 dpt luck ne nnti.eheehe..

haswani said... [PLEASE REPLY COMENT]

buatkan header saya jugak..wee.. :D

lady dayana. said... [PLEASE REPLY COMENT]

cantik nye header yg akak buat :D
kreatif btul ! hehe

lady dayana. said... [PLEASE REPLY COMENT]

cantik nye header yg akak buat :D
kreatif btul ! hehe