-->

Wednesday, November 17, 2010

kesian c hati...



yaa.pada 16 NOVEMBER 2010 saya bwat entri kosong.
saya mrh2 sgt2.buntu mcm uBuntu dhh.hmmm.apa la nasib hati ku ini yang semakin terluka olehmu.
kesian sungguh c hati ini.apa kn daya.aku x mmpu menolong c hati ini dr terluka..
klau memang aku bukan pilihan hatimu dr dulu lagi.kenapa memilih hatiku??
kenapa kaw pilih hatiku untuk di luka??kenapa??kenapa??
coba la kaw cari hati kambing.hati ayam ka untuk di lukai.ini tidakk..mesti kaa hatiku jugaa??
aduhai c hati.sabar jk la keyh.bertahan laa selagi kaw mmpu..
suatu saat nnti.kita berdua pasti dpt merawat luka d badan mu c hati..bertahanlaa..
skarang kn negara suda maju..obat2 pun dh bnyk..luka pun bleyh d tmpal ngn plaster..
klau x pun.kita pergi klinik bpak aku okei c hati??boleyh ka tu??jgn pula kaw takut.
biarlaa..teruskan saja..c dia berdrama king dulu..pepatah melayu bekata..
" besusah2 dahulu.besenang2 kemudian  :) "
kepada c dia yang sedang membaca entri ini.coba lh kaw menyedarkan diri sendiri.
bkn bermaksud aku ne x sdar pada diri sendiri..tapi..ko taw2 jak lh kn.hahaha.

0 comments: