-->

Tuesday, November 23, 2010

c hati pun dh gembira skarang :)

ewah..ewaa bulee..teraju tigooo..  :)
wawawa..c hati gumbira  suda skrang ne ho..waisehh.lawa lh ktk!haha..
bguslaa klu c hati dh gembira.bpa mggu dh c hati ne asyek sakit jk..bnyk btl luka..
aku nk bwk p klinik dya xnak..hmm.alhamdulillah..akhirnyaa..c hati ne dpt mengubah ckit dmi sdikit
perangai c dya..memg c hati x sngka btol aa.pa lgi..mlm2..c hati ne pndai dhh senyum sorg2 tyme ber'smes..
ahaha.*eh2.pndai pulak c hati ne pegang tepon kan..salu memg x pndang pun tepon tuhh..
bkn apa..lgpun..xlma lgi befday c dya..memg x sbr c hati nk clebrte sma2..tapi apakn daya..
c dya skrg ne d labuan..next month la bru c hati & c dya jumpa..aminnn..
aku memg salu doakan c hati ne bahagia hingga ke anak cucu cicit cucut.hahaha
jd.PERINGATAN kepada c dya yang sedang membaca entri ne..
jaga lh c hati baek2 okei..jgn trus melukai c hati..nnti..sapa susah??aku gakk,,
ko apa tw..ko d labuan..haha.asek aku jak jga c hati..kdg2 penat gak tw.klu jga dpt dwit..
xpa la jgak.ne x..jga free op caz.gratiss gtu bk kata pak endon.haha..
btw.kepada c dya yang berada di perantauan..*aisehh.mcm ucapan raya pulak dhh.ngee..
klau kaw mo taw..c hati ne syg sgt2 ngn ko..smpai tido mlm pun memang lenaa sesangat..
bangun pon sebab nak g tndas.heee..  :) jd.kaw jgn melukai c hati lg ps ne..
aku pn dh gmbira klau tgok c hati gembira cm nehh...





bisik2  : ini merupakan entri ke 2 mengisahkan c hati yang sering d lukai..*miahaha,sebb aku kesian kn kaw laa aku bwat entri ne c hati..klau x...memg x hingin aku .agagaga.

4 comments:

MASZ said... [PLEASE REPLY COMENT]

im glad dat ur happy..semoga happy2 selalu k..jgn sdeh2 gik.. :-)

♥ ohh solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

masz :

aok2..dh sdeyh salu lelh juak..hehehe :)

Yann Mazian said... [PLEASE REPLY COMENT]

bah.. iboh sedih2 deng. jom senyum2 salu. hihi. :D

♥ ohh solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

hehe..
mok senyum salu lh tok kak yann. :)