-->

Saturday, November 6, 2010

alhamdulillah :)

alhamdulillah.
nmpaknya blog aku dh dpt d update semula.
petang td.adoi . memg sandii laa .mw edit template pun xdpt o.
memg sush ati yang amat bnyak serta kerisauan  yang tinggi.huaa
okei.2nd night aku kt umah ne.hmm.memg borink dowh!
agaknya.cmnie la perasaan senior2 aku yg dh abis study.*agk2.haha
jd.aku menetapkan dlm petengahan bulan 12 n awal buln 1.
aku akn mula membanting tulang a.k.a bekeja.ehehehe  :)
ada gak asa nk cari dwit sndri.hee.xsaba deyhh.
napa x saba??aku nk kumpol dwit beli dslr beb!*minat sgt :(
insya'allah.aku nk beli dslr b4 aku pegi konvo.
FAKTOR UTAMA :
bleyh laa aku jd photographer bg kwn2 aku nnti knn.hee.aminn.
akhirnya tercapai juga hasrat aku nk konvo sama2 ngn classmate.
tapi.tyme cmnie aa ada plak sumtink wat aku pening.
asa2 aku dapat x intake JUN nk ambik DIPLOMA IN PROGRAMMING?
kadang2.pkir pasl bnda nie lah wt aku buntu mcm uBuntu kejap.
argghh!memg KUBUNTU trus laa beb.sush tol nk pk.  :"(
jd.aku harap.aku dpt wat keputusan yg baik untuk masa depan.


p/s : nk g design new header plak.hee :)


0 comments: