-->

Friday, November 26, 2010

AKU MUKA TAK MALU..

eh2..apsal pulak tajuk entri tuhh.aiyaa..memg muka x malu tol.haha  :)
okei..smalm aku dh janji nk update n wt entri pasl result aku..nggee.td dh cekidaut dh..
alhamdulillahh..luluss..lgpun..sem lepas aku ambik 1 subjek jak..rugi la kn klu x lulus..
perghh!mesti korang trus ingat aku ne budak REPEAT kn sebb ambik 1 sbjek.haha
*eh2!napa 1 sbjek jak??okei.biar aku xplen..hee..napa aku bleyh ambik .1 sbjek jak..
aku ne budak sijil iT intake Julai 08..sptutnya dh abis laa kn Januari 2010..(4 sem).
tapi..disebabkn jam kdt yang melebihi msa sem 4.*sebab gagal sem 1 la weyhh.hahaha...
msa sem 4.(last sem) aku x bleyh ambik suma subjek..aku DROP la satu subjek nehh.
biaa laa aku drop sbjek VISUAL BASIC PROGRAMMING..sebb sem 4 dlu..
memg bnyak oo projek sistem.ngn multimedia lagi..nah..so..xnak stress.
aku DROP la VISUAL BASIC PROGRAMMING..naaaa.pkir sushh..tapii....
senang la jugakkk.hahahaha.*opss.ngeee..sistem aku berjaya dgn jayanyaaa.eh2.btol ke x ayat aku neh..
tp bleyh laa..pnat2 aku design sistem tuhh..oh yaa.aku bwat SISTEM TEMPAHAN BISKUT..
mklum laa..musim raya dulu kn..ngee..ambik la mud nk wt biskut ckit..
cyesly..sistem aku tuh.psti ada yg kurang gak..hahaha..dh la aku dpt undian.bwat presentation
 yg pling awl.nk2.bhagian kira mengira 2 aku gagal ckit..mklum laa.
xpndai math..jd.wt koding pn xpndai.miahahahaha..okei..2 jak laa entri aku ps dpt result neh..
xsbr nk keja & smbg study balik..huaaa.....
btw.TAHNIAH ngn rakan seperjuangan ku..(budak repeat & drop.haha)
meh cni aku tampal nma korang dlm blog..

aniey.ekah.ana.masturah.ckin.bieyq.burnard.azmie.wan.  :)
TAHNIAH PRENGGG!!hehehe.
xlupa juga kepada Puan Mazliza.ngee..
saya suka laa puan dpt cuti bersalin awl aritu..xda clas..haha
eh2.makseh sebb ajr kami selama nehh.ambik VB .huaaa.



2 comments:

Anak Gemilang said... [PLEASE REPLY COMENT]

smbung dip gk k..
gud Luck.. ^_^
all the best.. temu time konvo lak k.. haha
lak tak 2 upload pic knvo byk2 d blog..

♥ ohh solehah ♥ said... [PLEASE REPLY COMENT]

aokk.yalh x saba mok smbg dip tok.hee :)
ngee.lak jumpa tyme konvo..
ambik gamba bnyk2..hee :)