-->

Thursday, October 14, 2010

kenapa aku suka melayan cita korea & lagu korea??

SUPER JUNIOR
greatest SUPER JUNIOR
hmm.aku pn xtw apa dh tjadi ngn idop aku skg ne.
asek2 korea.smpai bf aku pn borink daa aku asek cta pasl korea2 jk.hahaha
jd.APAKAH FAKTOR-FAKTOR ANDA MEMINATI MUVEE && LAGU KOREA?
*saya dlu jawp keyh :)
  1. haha.mestylaa sukeee sgt2.tgok muka dak korea suma kiut&nsem.haha
  2. fuhh.lau tgok muvee yg sdeyh.memg senang laa bgi aek mata aku ne mngalir deras 250/kmj.(ntah la.btol o x..ekeke)
  3. ehem.lagu plak.aa?aa??paling bes memg minat ngn SUPER JUNIOR la.tgok dorg menari pn asa nk menari gakk.*elele.boleyh ke solehah??miahaha
  4. bla.bla.bla.antara fakto2 lain ialah.pengaruh kwn bebb.haha.
  5. alaa.pe lg ek??ntah.ntah/ntah.*stat da aku mengarott smbil makan carrot.wakakakaka
  6. haha.dh smpai no.6.baca balik g no.1 okei.daa..sekian makseh.
KESIMPULAN nya ialah :
*minat sebab muka dorg kiut2 n nsem2.haha :)
p/s : nnti nk ambk muvee PERSONAL TASTE ngn cik nyna pulak.xsaba nk layn nehh.
*word yg telah di bold adalah key word.haha

0 comments: